vineri, 21 noiembrie 2008

Tu ce vrei sa fi cand esti mare?

Bau!Ce mai faci?Lupti cu toamna?Imi place toamna...frigul,vantul.Vara e aiurea,plin de oameni transpirati peste tot,praf si babe lesinate.Toamna e altfel...mai multa viata,cu totii suntem mai vioi,mai activi.Vin sarbatorile,oamenii alearga...unde e porcul? unde e cadoul? cine e tras in mos craciun?Da,se simte viata pe strada.Pe urma bobocii,miuf,ce agitatie...nu am rochieee?,mami ma inveti sa dansez?vrei invitatie?Toamna tarziuparca totul prinde culoare si viata curge mai rapid prin noi.Ma intreb...ce nu ai vrea sa fi azi? Daca bubu(bunicul) ar fi un mega superman,cu plete si un harley ce ai cere?Bine,pe langa tipica tipa blonda cu sani mari si o sticla de jack... Eu stiu un lucru...nu as vrea sa fiu postas.Sa alerg din casa in casa cu mii si mii de vederi in poseta.Sa ma certe pensionarii de ce nu au marit pensia.Pe urma..cainii.. Nu.Postas nu.Nici vanzator nu e ok in perioada asta.Trebuie sa lupti cu toti,evident cuzambetul pe buze mereu..nu conteaza ca e un grup de martorii lui iehova ce vor seminte dinpunga cu poza lui Florin Piersic..nu..acolo esti tu,vanzatorul..cu zambetul pe buze. Dar preot?Neah..e plin de nuntasi intarziati,hai dom-le..noi vrem sa ne unim pe veci inainte de sarbatori..hai..e anul nostru!!Toti se grabesc inainte de sarbatori.. Macelar..clar nu.Posibil..daca imi dai o sabie cum avea tipul din razboiul stelelor si un samurai beat.In perioada asta porcul e peste tot.De exemplu..iei un taxi,nu are decat 3 locuri,pe bancheta din spate e un porc..claro..tipica scuza..stiti,era in drum si la reducere. Oare cum e sa fi sofer de autobuz?Sa lupti cu babele ce transporta fier vechi si gaini? O aventura..Frizer?nu te risca..tai un fir gresit si individul nu te iarta o viata intreaga!Acum in prag de sarbatori tu faci una ca asta..Nici bucatar nu e ok,toti vor sa pape ciudatenii inainte de post.E greu!Nu stiu ce vreau sa fiu!Bine..mereu am vrut sa fiu o caramida intr-un perete,sa ma tina alte caramizi in brate..sa fiu rosie..putin crapata..cu o floricica ce creste langa mine..nuuu,stiu un tip ce a vrut sa fie boltzar si a renuntat.Daca esti prea jos in zid fac pipi pe tine cainii! M-am gandit,cel mai bine e sa fi Mos Craciun!Bine..stai..nu sa fi,sa te prefaci ca esti!Pur si simplu te prefaci..faci rost de costum,o barba..privirea de mos..E ok.Toata lumea iti zambeste.Toti sunt atenti cu tine..afectiune:),chestii,ai fi primul la rand la macelarie,postasul nu te mai plesneste cu teancul de scrisori,frizerul ar mangaia parul tau,soferul de autobuz ar ceda si locul lui sa nu stai in picioare,babele nu ti.ar pune piedica,copiii nu ti-ar pune guma in par,vanzatorii ar dansa dupa tejghea si Florin Piersic ti.ar cere o punga de seminte de dovleac... AH ce fain!Vreau sa fiu Mos Craciun!Dar nu vreau un post in China..vreau sa fiu un Mos Craciun pe o plaja undeva...sa scriu pe nisip..Mos Craciun+,,Mary,, Christmans=braduletz impodobit.. De ce aleg mereu pe altii sa fie Mosi..si nu pe noi?De ce eu trebuie sa fiu caramida si altii Mosi?De ce sa nu fim toti Mosi?Bine...toti..mai putin Coca-Cola..ei nu merita din cauza lor e mosul carunt. Daca am fi toti mosi?Hmm..si am lasa pe Iliescu singur sa nu fie.Am fi o Romanie rosie cu un punct negru.Bine..Vadim si Becali nu au nevoie de costume,primul e rosu de nervi mereu...al doilea..la cum joaca Steaua.. Mai am un gand si plec..ce facem cu manelistii?Mos Craciun manelist?Ar fi brazii impodobiti de adevarate... ..perle. Raman eu la caramida mea...tot rosu o sa fiu si eu. P.S. Emo,plisuc nu te sinucide langa ziduri de caramizi,altii incearca sa aiba o viata mai stabila!