vineri, 7 noiembrie 2008

Me against Ionica

Bau!Ce mai faci?Halal meci,am dureri peste tot si am rusinik sa recunosc ca am pierdut:).In fine.Amicii m.au rugat sa scriu iar despre,,amicul meu Ionica,,.Nu o sa fie greu pt ca mereu il urasc.Cum vad o scoala,un elev sau un cires mereu ma gandesc la el,ceapa lui!.Pt cei ce nu stiu despre cine e vb,Ionica e marele nostru scriitor Ion Creanga.Tezaur cultural romanesc ingropat pe veci in temele scolare si tema de vara pt corigentii ce mituiesc profesori.Da..recunosc,il urasc! Ionica,te urasc!! Dupa mine e un delicvent,dom-le.Daca am lua operele lui ca declaratii la sectie,avand in vedere si calitatea politistului de azi(evolutie iar),sunt sigur ca domnul Ionica ar fi inchis pt cel putin 25 de anisori.Cu pile posibil coleg de celula cu Miron,alt Big C al societatii romane.Imi amintesc ca si ieri ziua cand am a venit,,tovarasa,, in clasa cu o carte in mana.Dragii mei,azi o sa-l cunoasteti pe marele Ion Creanga! si a bagat un discurs de 10 min despre marimea lui,despre enorma calitate ce zace in pixul lui,despre tot ce ..ce mai,in ochii nostrii era deja un zeu,coborat in clasa sa ne uste gurile cascate cu povestile lui.Amintiri din copilarie..a inceput tovarasa,vai ce frumos suna,caci noi eram deja copii,pt noi era ceva super...marele Ionica a scris ceva pt noi,special pt noi.Cand a inceput tovarasa sa ne povesteasca ,,La Cirese,,..clasa a devenit umbra unui cires mare,indoit de greutatea fructelor coapte spalate de raza soarelui cu caldura verii.Eram cu gura deschisa toti...eram doar noi acolo..si ciresele afurisite ale lui Ionica.Am fost incantat de ,,La cirese,, recunosc.Cine nu ar fi la varsta aia cand ti se preda asa frumos,cand furtul calificat e descris asa de amanuntit,cand mintile noastre de copil vad doar actul negativ al unei povesti asa de ,,inofensive,,.Eram incantat..sedus..si plin de dorinta de a cucerii acel afurisit cires!In sfarsit scapam de magia lui Ionica,zburdam prin curtea scolii de fericire iar mintile noastre lucrau la maxim...unde e un cires? undeeeeeeee? vreau un afurisit de cireeeeeees?Pe Karl Marx..a zis unul.Am zburat cu totii in fuga,mersul copilului,caci noi asa ne deplasam pe vremea aceea..ca orice copil,in fuga.Ai vazut tu copil sa mearga incet,in plan plimbare,cu privirea ratacita si o tigara in coltul gurii?Asta fac doar oamenii mari..noi nu!In fine.Am ajuns..acolo era el,afurisitul de cires,in gradina unui bloc(da ,la noi oamenii au gradini la bloc,animale,cotetze,cai,etc..Romania,stii cum e)Era un cires mare...fix pix ciresul lui Ionica,asta era imens..si parca frunzele lui ziceau..Hai voinicule!Fura cireasa asta acunsa!In chestiune de clipa,eram toti in cires.Aveam cirese peste tot,in gura,in buzunare,in pantofi,in..de fapt dupa ureche,un coleg avea o cireasca in nara nasului si vb in plan Forrest Gump pe acolo,printre crengi.Vai ce frumos era...vai ce baieti rebeli...uite! ajung cu mana la etj-ul 1..ce tareeee,iuhuuuuuuuuuuu...ce ne mai distram! Pe cand eram mai pocit de lupta cu cirese unul incepe sa strige cu amandoi plamanii...Vineeeeeeeeee omu!Clar...aici intervin eu,spirit de lupta inascut,instinct de supravietuitor de nepretuit,artist in a fugii de la ore...mai pe scurt,omul ce controleaza mereu situatia.Intr-o situatie ca asta mereu apare un individ ce face pe istetul grupului.Am decis sa fiu eu..si mi.am zis in gand,stai..ce om?oamenii nu ne fac nimic,noi suntem copii si oamenii doar ne cearta si ne dau note proaste!Neah..ia sa vada colegii cine sunt eu,adevaratul Ionica al clasei.Am decis sa raman in cires in timp ce colegii mei dispareau dupa blocuri.Acum cu totii stim din filme ca...asta e tipicul caz cand personajul negativ(adika eu) e prins in flagrant de personajul pozitiv(adika minerul ce striga la mine de jos).Eu nu eram constient de asta..ce vb dom-le,el e tipul rau iar noi cei buni.In fine..am rezistat cam 20 min la injuraturile lui,pe urma am coborat de frica.Da,asa simplu...mi-am dat seama ca..si sunt singurel..bing bang..tananana..si am zis,ok,cobor! nu imi face nimik...Asta e doar in filme,cand minerul face morala cu vb si nu cu bata.Clar,din start a pus mainile lui pe mine,doua lopeti de palme ce au facut sa sara ciresile din mine.Vai ce a durut,nemernicul.Am abordat scena cu plansul..stii,asta scapa orice copil de necaz,incepe sa planga! si toti te lasa in pace.Nu a mers,minerul asta nu stia de gluma...din contra ,unde e tata?mama?unde stai? se juca dea politistul si hotul cu mine.In fine.Nu are rost sa povestesc scena cand m.a pus sa pap cirese cu frunze.M-am trezit dupa un timp legat de cires de imi venea sa cant..si sunt singurel...bing..bang..da..recunosc,plangeam,ce..tu nu ai fi plans?legat acolo de un miner psihopat.Atunci a inceput totul..undeva in sufletul meu,ura pt Ionica,totul e vina lui...in ,,La cirese,, nu era un miner psihopat ce te pune sa papi cirese cu frunze si te leaga de copac.De ceeeee? De ceeeeeeee Ionica?Ne-ai pacalit asa...ne.ai dus in gura lupului... Dupa un timp..cand deja era noapte si minerul obosit de betie a venit sotia lui si mi.a dat drumul.Era speriata tanti aceea,eram si manjit tot de cirese ce a sfarmat psihopatul de fatza mea,murdar cu hainele rupte...clar..naufragiatul II. Totusi de ce trebuie sa invatam pe Ionica?Nici acum nu inteleg...care e farmecul?Avem ce invata?La varsta aia,dom-le?Ce poate invata un copil din ,,La cirese,,..ca e rau sa furi? sau din Caprele Irinucai? ca e rau sa demolezi casa matusii? de ce?Tu ca si afurisit de copil ce esti te gandesti la asta?Nu cred..noi copiii imitam,vedem ce e rau in orice,actiunea si nu avem frica de nimik.Acum ne miram ca suntem in 2008 si toata Europa ne arata cu degetul.Pai ce ne asteptam? cand la noi in clasa III -a deja inveti ce e furtul calificat.Oare ce invata studentii la drept...precis despre cum stergi un dosar la DNA sau cum mituiesti un politist beat.Ce poate iesii din elevul roman?Avem delicventa in sange,mai dam si vina pe tiganul ce fura inca gaina si ajutam pe cei ce fura Portile de Fier sa scape.Mai mult votam,asemenea ,,amintiri din comunism,, caci ei sunt exemplul nostru.De ce ne punem copiii sa invete rahatul asta?Alti copii pe vremea aia inca se joaca cu lego.Nu mai zic de cele ,,enspe mii,,de versuri din Luceafar...mai avem loc de acele prostioare inocente ce le face orice copil,adolescent la varsta aia.NU.Eu pe copilul meu nu am sa.l las sa invete pe Ionica,neah.Personal am sa-l invat sa fuga de la ora aia si am sa merg cu el in piata sa-i cumpar 2kg de cirese pe care o sa le pape in timp ce se da cu skate-ul in parc cu amicii lui.Asa sigur nici un miner psihopat nu o sa il lege de copaci...si nici copilul meu nu o sa comita un furt din cauza lui Ionica.Gata ,am fugit.Am vazut niste varza super aici in cartier ,langa bloc si am o bunicutza ce mereu are morcovi in gradina de langa scara blocului.