duminică, 2 noiembrie 2008

Locul...primului sarut

Unele locuri nu se uita. Sunt ca si scaiul legate de mintea ta. Oriunde mergi..vezi ceva ce deschide
sertarelul cu amintiri..si poc,acolo e,el..locul. Ceva mereu ne aminteste de locurile vazute
obiecte,animale,cladiri,cerul..totul are un loc pt mintea noastra.Imi place sertarul meu cu amintiri , am
multe locuri in el,uneori chiar simt nevoia sa le arat si altora...desii parca te simti cumva tradat pe
urma. Locul din amintirea ta mereu e mai frumos, bine sunt si locuri si amintiri neplacute (ne amintim de
minerul caruia i.am furat ciresele dupa ore din cauza lui Ionica) dar noi in general ne amintim de cele
placute,frumoase si asociem tot ce ne place cu ele. Ma simt tradat..da..e putin cam heavy cuvantul dar tin
mult la locurile mele si de cele mai multe ori persoanele cu care ajung sa le impart le vad altcumva. Nu pot
expune ce am vazut pt ca atunci am si simtit ceva...momentul magic! shh..da,momentul magic toti avem moment
magic! Bine..vrei sa zici ca nu ai avut unul? Nu ai patit niciodata sa fi intr-un camp cu flori pana la brau
,sa cazi pe spate...si asa intins sa atingi cerul cu un degetel..sa lasi o furnica sa se plimbe pe ochiul
tau...sa urmaresti o pasare pe cer si sa asculti vantul cum iti canta finutz un cantec mai vechi ca
lumea..adus special pt tine.Ok,deci nu ai simtit asta,bun. Incearca si alte droguri in afara de maryhuana:) Imi amintesc clar de un moment magic la mine. Nu pot sa il uit. Primul sarut. a..stiu ,nu e nimik magic
asa zic toti, un pleosc si bataie de limbi si gata.Neah..e magic. Eram foarte emotionat,tipicul stres de pe
vremea cand esti mic...daca gresesc? daca o musc de buza? daca am limba prea mica? daca nu inchid ochii? mai
rau..daca pandeste? ei bine totul era in mine. O asteptam la scara...la ea, la bloc,framantat de gandurile
mele (daca..daca..) pana imi vine o idee..stai..ia sa exersez eu. Normal am inceput sa-mi sarut
mana..degetele..si ce am mai putut. Nu eram multumit evident ..si am luat o decizie de moment. Sa exersez pe
sticla,in plan oglinda caci chipul meu aparea pe sticla usii de la scara. Apuc usa..inchid ochii..si incep
sa ating usor sticla cu limba..buzele..ce mai! pasional si tot. Cu ochii inchisi si tot...am inceput sa ma
simt ca un adevarat profesionist( cei ce dau pupici in reclame). Era perfect..invatam asa usor ce mai
inainte era super greu pt mine. Plin de incredere am luat usa de clanta..si pleosc altul.Era perfect..eu
,usa...si o voce de dupa usa; ce faci ,puiutz? Nu ai pic de rusine in tine? ...sincer,nici nu am vrut sa mai
deschid ochii..mi-am zis,fuck e mama lui andrea,fuck! cu greu dezlipesc pleoapele putin..si vad o baba plina
de plase..cu ochelari,vai ce privire avea!! parca ar fi prins cel mai cautat bandit de pe planeta. Am lasat
usa in pace. A inceput sa strige la mine de parca am violat-o iar eu am facut ce trebuie sa faci in asemenea
momente delicate.Am fugit! Baba..doamne,cat tin babele la usile scarilor! Au trecut anii..iar eu nu mai
sarut usi si nici nu tin clantele de mana,sunt un tip ok si tot. Mereu insa cand trec pe langa blocul cu
pricina ,scara..si vad usa incep sa rad.Acum te intreb eu ...cum explic eu unei iubite de ce rad cand vad
usa? Cum pot eu explica ca acel loc..scara si usa au fost sarutate cu atata pasiune de mine cand eram mic?E unul din locurile si momentele mele magice...odata le ai in viata si culmea ,nu poti sa imparti cu nimeni. Cum impart eu locul asta cu o tipa,acum e la moda sa fim gelosi si ele la fel, ce ar zice? Fane..eu sau
usa!! sau mai rau..poate ar zice dupa un sarut..hmmm..ahh ..iuhuuuu..ce bine saruti,ca o usa! E greu sa
imparti un loc si un moment ca acesta cu cineva ,recunoaste. Unele locuri nu se uita...poate ..doar oamenii
ce trec prin ele.